sestdiena, 2011. gada 4. jūnijs

Reklāma

Katram noteikti ir nācies dzīvē "uzķerties" uz lielāku vai mazāku reklāmu. Man jau līdz šim likās, ka esmu no tiem gudrajiem, kas visam redz cauri un tik viegli uz tādiem āķiem neuzkaras.
Tā nu lūk vienu dienu staigājot pa veikalu ieraudzīju svārkus- tādi kupli, gari, balti...Ar gara acīm jau redzēju kā šai smukumā gar jūras krastu pastaigājos. Vēl pēc dažām stundām prieks un iztēle darbojās pilnā sparā, domās piemeklējot gan maiciņu, gan kurpes...un te! Bums pa pieri no kurienes man tāda romantiska aina galvā. Reklāma! Vairs jau neatceros ko tur reklamēja ,šķiet, ka kaut kādu mazgājamo, kur balts ir vēl baltāks. Redz, un tomēr es arī esmu uz reklāmas āķi uzkārusies- varbūt ne gluži pašu līdzekli nopirku, bet, ja šī līdzekļa firma ražotu arī tādus svārkus, tad viennozīmīgi es būtu tās upuris.
Lai nu kā. Svārki ir skapī, prieks mazinājies nav. Gluži otrādi- re ku- auskari pietapa klāt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru