otrdiena, 2015. gada 6. janvāris

Atā, Zirga Gad!


Astroloģiski Zirgs tūlīt būs aizjoņojis, vēl tik kā aste palikusi janvāra vējos plandam. Dažbrīd nevar arī īsti saprast vai jūti astes garšu vai tomēr vēja.
Vai Zirga gadā ir zirdziski strādāts vai nav- kā nu kuram. Vienmēr jau liekas, ka var vairāk. Vienu gan var teikt- baudīts bija daudz, redzēts daudz, laiks ar draugiem pavadīts daudz. Par maz grāmatu izlasīts gan. Bet grāmatas jau nebojājas.


Sienāzis redzot šo bildi saka- taurenis! Nu re, sīkie jau vienmēr visu zin labāk. Es gan biju cerējusi līdzināties vismaz fejai, kas saviem tuvajiem gadu mijā sarūpējusi jautru atrakciju. Un te priekšstāsts kāpēc esmu uz mieru būt taurenis...
Svētku laiks vienmēr ir laiks, kad atļaujies vairāk apēst kā var panest. Lai gan jau pirms svētkiem sapratu, ka tas cik esmu, ir mazliet jau par daudz. Nu lūk, skaitļi beigu beigās ir nežēlīgi un lai tas paliek mans sievišķīgais noslēpums plašākas publikas priekšā. Lai tur kā- daudzi teiks, ka izskatos brīnišķīgi un nekā lieka jau tur nav, šoreiz es zināšu vislabāk, un ja tur ir kaut kas lieks, tad jau kopš vakardienas esmu apņēmusies no tā visa tikt vaļā.
Tad lūk- man bija izvēle- būt resnai, nu labi, apaļīgai fejai, vai taurenim. Pufīgs, nu labi- mīksts taurenis skan tomēr labāk.
Un te mūsu māžošanās vacgada vakarā:









Nu lūk, tādi mēs jauni un skaisti esam iesoļojuši 2015. gadā. Kāda mīļa draudzene novēlēja atrast to, kas 2014. gadā neatrasts. Foršākais novēlējums kādu saņēmu šogad!




 

4 komentāri:

  1. Pievienojos novēlējumam! Lai izdodas!!

    AtbildētDzēst
  2. Hmm, vispirms apskatīju bildes un izlasīju tekstu zem pēdējās bildes, iekomentēju un tikai tagad izlasīju pārējo! Man, savukārt, šķita, ka Tu esi eņģelis! :) Bet par burvju nūjiņu nemaz neaizdomājos! :D
    Un, jā, lai ko tev nerādītu cipari, izskaties lieliski! Bet tai pat laikā, novēlu sasniegt nosprausto mērķi!

    AtbildētDzēst
  3. Paldies par vēlējumu!
    Man līdz eņģelim traki tālu :D
    Es zinu, ka cipari ir tikai cipari, bet pašsajūta ir svarīgāka pat par cipariem. Un viņa bija stipri saplakusi.
    Kā man tas viss beigsies varēšu pastāstīt aptuveni 16. datumā.

    AtbildētDzēst