pirmdiena, 2014. gada 7. aprīlis

Uzdevums!


Nu lūk! Ir pirmdiena atskrējusi vēja spārniem un man prātā ir viens uzdevums. Tev. Īkstītes- Pīkstītes ir bez vārdiem un tev ir iespēja (ierakstot komentārā) tos iedot katrai no sanumurētajām lellītēm. Bet ir viens noteikums- vēlams noteikums- neliec vārdus no kalendāra. Nu vismaz populāros un klasiskos ne :)
Kā balva tiks viena no šīm divām zemāk redzamajām lellītēm. Uzvarētājs tiks noskaidrots izlozes kārtībā.
 Laiks tev ir līdz otrdienas vakaram, kad pulkstenis rādīs sešus vakarā.


Lai veicas!

8 komentāri:

  1. Es varētu iedot vārdiņu lellei nr. 1 Sprogainīte :). Viņai dikti forši lokaini mati un skatoties uz Nr. 5 man galvā skan- Lilla, laikam tāpēc, ka viņai lillā volāni :)

    AtbildētDzēst
  2. 1.Glendija
    2. Emija
    3.Džemma
    4.Ronija
    5. Ailija

    Tā nu es viņas vārdos sauktu :))

    AtbildētDzēst
  3. Man viņas atgādina puķes, tādas mazas,skaistas un trauslas.Tad nu es viņas sauktu šādi
    1) Narcise
    2)Lupīne
    3)Anemone
    4)Krese
    5)Frēzija


    AtbildētDzēst
  4. Konkurss ar odziņu, un tur varētu palīdzēt manas 5 gadīgās audzēknītes ;)

    AtbildētDzēst
  5. nepiemīt milzīgs talants vārdu došanā, bet vispār man viņas atgādina kaut ko no SEX & CITY draudzeņu kolektīva! Feinas! :))

    AtbildētDzēst
  6. 1. Saulcerīte
    2. Vizbulīte
    3. Zeltenīte
    4. Zuzanna
    5. Lote


    Te es- Baiba Reņģe ;)

    AtbildētDzēst
  7. Leila, Deila, Keila, Nīna, Bella.

    Rebeka (Grante)

    AtbildētDzēst
  8. 1.Lupe
    2. Ernesta
    3.Žubīte
    4.Fabiola
    Melisa

    Vaidelote (Ezere)

    AtbildētDzēst