sestdiena, 2012. gada 29. decembris

No Viena Gala Līdz Otram

Neskaitīju ne cik somas šogad esmu uzšuvusi, ne visus pārējos rokdarbus. Priecājos, ka mans gads ir bijis piepildīts un krāsains. Notikumiem bagāts par spīti tam, ka esmu mājās sēdētāja. Spilgtākās lietas piezīmēju savā piezīmju kladītē un arī te:

Filma: Karaļa Runa, Bada Spēles, Atmaksāt ar labu.
Grāmata: Marsiešu Hronikas, Svešinieks Kaimiņos, Apskāviens
Mūzika: Caro Emerald, Virginia Labuat
Multfilma: Rango
Ceļojums: Ventspils Goču apskate
Pasākums: Saņēmāmies ar māsu un saviem vīriešiem aizbraukt uz Rīgu noskatīties teātra izrādi "Ziedonis un Visums"
Foršākais Pirkums: Mežģīne svārkiem
Lielākais Pārsteigums: Kni uzmundrinājuma un prieka zilonis
Labākais Notikums: Izlīgums ar mīļu draudzeni
Lieta ko darīju pirmo reizi: Ar māsu sēdēju uz tirdziņu
Paldies Visiem, kas ar mani ir kopā ikdienā domās un darbos. Tiem, kas man ir palīdzējuši gan morāli, gan fiziski. Paldies iedvesmotājiem un iedvesmotajiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru