sestdiena, 2012. gada 8. decembris

Adventes Vainags Zīlītēm

Pirmā advente jau ir nosvinēta un Ziemassvētku gaidīšanas laiks ir iesācies. Logos ir iekārtas pirmās gaismiņas- sākot ar banālajiem sveču trīsstūriem un beidzot ar adventes vainagiem pie durvīm. Jāsaka, ka manā kāpņu telpā gan šādi adventes vainadziņi ir tikai man ar kaimiņieni, un tas no vienas puses mazliet skumdina. Kaut zvaniņu piekariet. Tas tomēr ir tāds silts žests, ka arī jūsu mājā tiek gaidīti šie svētki. Tiek svinēta adventes laika iestāšanās. Un tas rada svētku sajūtu. Ne jau tikai tiem, kas aiz šīm durvīm, arī tiem, kas šīm durvīm iet garām. Svētku sajūtu radam mēs paši, ne tikai lielveikali un pilsētu domes.
Šāds vainags man sanāca vīra vecākiem par prieku. Vīramāte no darba nākot mājās, katru dienu nopriecājoties par vainadziņu. Un man ir prieks, ka kādam esmu sagādājusi kaut nedaudz svētku sajūtas :)
Novēlu, lai katrs no mums šajā laikā ne tikai pārdomā gada laikā paveikto, bet sasilda kādu sirsniņu. Bet rīt es jums parādīšu Saulgriežu vainagus.





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru