piektdiena, 2014. gada 3. oktobris

Todien Es noāvu Kurpes



Tā vien šķiet, ka kāds no augšas lasa šī kambarīša ierakstus, ka tik mudīgi tika atbildēts uz manām vēlmēm, tā pagarinot manu vasaru un attālinot ierakstu tapšanu šeit.
Es tiku pie šīs vasaras dienas ko izbaudīt vēl reizi.
Citēšu pati savu komentāru, ko jau biju paspējusi ieķibināt citā vietnē, proti-  tāda viegla sajūta, pēdējā vasaras diena godam aizvadīta, un nebija skumju vai grūtsirdības, ka rudens Miķeli iespiedis padusē lūr no koku galotnēm un smej savu ķiķīgo smieklu ar netīru muti un dubļainām pēdām, sak- stiepiet nu savus ķirbjus un kabačus mājās, jo es jau nāku salnas mētelim plīvojot.
Todien es noāvu kurpes, ierušināju pēdas vēsajās smiltīs, dzēru karstu kafiju un biju pateicīga par šo kolosālo vasaras nobeigumu!



Rudens iesākumam un iedvesmai, sevis motivēšanai radošumu pasmēlos Te, pie superforšas Losandželosas meitenes, viņas enerģiskums spiežas ārā pat no datora monitora. Vēl varu padalīties ar šīs vasaras nogales mūzikas atradumu- Paloma Faith. Patiesībā zināju šo dziedātāju jau pāris gadus, bet tā īsti aizrāva tikai šajā vasarā. Vienkārši dievīga!
Iesāc arī tu savu rudeni krāsaini!

2 komentāri:

  1. Nevarēju atcerēties, kur esmu Palomas Faith vārdu dzirdējusi. Tagad pa EHR skan viņas gabals https://www.youtube.com/watch?v=oAeotgCHL3E
    Un šitā vispār sexīga dziesma mmm.... https://www.youtube.com/watch?v=PaKr9gWqwl4 :D

    AtbildētDzēst
  2. "Only love can hurt like this" man patika pats stāsts kā viņa tika pie šīs dziesmas : https://www.youtube.com/watch?v=GUqykka0qiw
    Bet vispār man patīk gandrīz visi gabali, patīk tie stāsti, un ja vēl ir video, tad tas stāsts ir vēl kolosālāks.

    AtbildētDzēst