piektdiena, 2014. gada 24. oktobris

Kad Darbs Ir Pabeigts


Tā sajūta, kad esi kaut ko pabeidzis. Kaut ko, kas ir ildzis ilgāku laiku, paprasījis no tevis uzmanību un enerģiju. Tā sajūta ir kā tukšai skārda bundžai. No tevis viss ir izsmelts. Un vajag kādu brītiņu, kādu dienu, kādu notikumu ar emocijām, lai spētu atjaunoties. Vislabāk es būtu gribējusi tikt uz jūru, bet tā kā tas nebija iespējams, tad izlīdzējos ar gastronomiskām "izvirtībām". Tāpēc paldies māsai par laša kotlešu recepti, kuras es papildināju ar saldētām svaigām  jāņogām (vietējais citrons). Lai gan viens posms noslēdzies, attelpas diži garas nebūs. Nāksies atrast sevī entuziasmu un mesties nākamajā darba tūrē.
Un kamēr es te pastrādāšu, jums varu piedāvāt izklaidi. Pildīt gan variet tikai virtuāli, vai arī, ja nu gadās veikalā šādai uzpariktei iet garām, iesaku tomēr vienu iegādāt. Kolosāls brīžos, kad jums virtuvē vēl cepas kūka, un paši nevariet izklaidēt ciemiņus. Ciemiņi izklaidēsies paši. Vienu gan varu teikt, ja pašam šo rēbusu gribas atrisināt, tad neskatieties pamācībā. Es ieskatījos, un man iet secen palauzīt galvu. Vienkārši neticēju, ka tas ir iespējams. Tas, ka vidējā baranciņa ir atbrīvojama no striķa un dēlīša.
Un te solītā kūka! Man ir viens mazs gardēdis, kas vienmēr novērtē manus gardumus. Un tad jau ir divkāršs prieks gatavot.
















Garšīgas kūkas un brīvdienas arī jums!

3 komentāri:

  1. O, jā! Keksiņi, keksiņi! Ātri, lēti, garšīgi! :))

    AtbildētDzēst
  2. Šito variantu ar šokolādes glazūru no Tevis nošpikoju. Nu zibenīgi pazuda no šķīvja! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hi! Es to glazūru toreiz vispār taisīju bez receptes. Bet sanāca riktīgi laba.

      Dzēst