pirmdiena, 2015. gada 25. maijs

Mīļās Meitenes!

Mēs esam skaistas. Katra no mums ir unikāla. Taču ir dažas lietas, kas mūsu ikdienišķo unikalitāti aizpūš pa vējam kā tukšu salmu čupu.
Tāpēc atcerēsimies, ka mūsu izskats reklamē mūs. Mājās, starp draugiem, dārzā starp ziediem un aizskrienot uz veikalu pēc piena. Un šeit nebūs runa, ka tu nevari treniņtērpā un bez kosmētikas aizbizot uz veikalu. Vari. Ja jūties ērti, vari.
Sākšu ar nagu laku. Visas mēs zinām cik briesmīgi izskatās nolupusi nagu laka. Bet dažas pamanās aizbildināties, ka nebija laika. Vienā no simts gadījumiem tā laika, varbūt, arī nebija, bet pārējos deviņdesmit deviņos laiks bija. Jo, ja tev ir laiks, lai to krāsu uz nagiem dabūtu, tad ir jāatrod uz pusi mazāks laiks, lai to dabūtu nost! Bet, ja tu zini, ka tev nekad šis laiks, lai likvidētu to nolupušo briesmonību no nagiem nebūs, tad varbūt, labāk nesāc?
Legingi. Dāmas! Šis apģērba gabals nav paredzēts nēsāšanai bez tunikas, gara džempera vai svārciņiem. Nu nav, nu! Ne slaidās to drīkst, ne ne tik slaidās. Ticiet man- istabā pie spoguļa, labākajā gadījumā, nekas nespīdēs cauri, bet saules gaismā jūsu mazie noslēpumi atklājas pilnībā. Bez izņēmumiem. Vienmēr un visām.
Un, pat ja esat sapucējušās pēc visiem labākajiem paraugiem, standartiem, bet beigās savam ansamblim piespraudiet brošu-puķi, kas, galvu nokārusi, karājas kā tāda novītusi pļecka . Zieds- tā ir jaunība, svaigums, krāšņums, dzīvība, dzirksts, vasara. Un te atnākat jūs ar savu pļecku un bez vārdiem pasakiet jau priekšā- ko tad es, man jau tas viss ir garām. Tas nekas, ka seja zied un staro- simbols rāda, ka jūsu gars ir saziedējis jau kā tā pļecka pie krūts..
Der atcerēties teicienu- stundu krāsojas, bet viņš noelšas- kas par pakaļu!
Viņi ir smalkāki, nekā jūs domājiet.

2 komentāri:

  1. O, jā, par nagulaku un legingiem precīzi. Par pārējo arī, bet šie divi ir hiti pilsētas ielās.
    Un vēl mani tracina džinsi, (džinsas vai džīnas, nezinu, kā ir pareizi), ar zemo jostu. Tik daudz puspliku dibengalu kā šīs dīvainās modes laikā, nekad nav redzēts! Pašai arī tādi bijuši - nu nevar pat pieliekties, lai noslaucītu bērnam degunu, ka pliks dibens lien ārā!!! Savējos atdevu labdarībai, (a, varbūt vajadzēja izmest)! Brrr...
    Bet ir arī kaut kas jauks - esmu sajūsmā, ka ir atdzimusi kleitu mode! Jau kuru sezonu kleitai ir atvēlēta goda vieta sievietes garderobē! Tas gan ir labais!!! :)

    AtbildētDzēst
  2. O! Jā. Kleitas. Ir man viens pastāstiņš par kleitām. Kaut kad uzrakstīšu :)
    Es saku "džinsi" un esmu nepārliecināma, ka ir savādāk :D

    AtbildētDzēst