ceturtdiena, 2014. gada 27. novembris

Iedvesmotāja

    Viņa ir iedvesmotāja. Tuvākie jau zin, ka viņa iedvesmojusi mani uz daudzām lietām. Kāds laiks pagājis un atkal esmu iemācīta paskatīties  uz lietām no cita skatu punkta. Šoreiz uz sienām. Vienīgi es aprobežojos tikai ar savas mammas mājas sienu. Bet ar to arī pagaidām pietiks.
Viņas atrastās sienas variet apskatīt te un te, šķiet tas vēl arī nebija viss.


Bet savas es atrādīšu tagad



 
Nu lūk! Tagad paskatieties uz savām sienām :)
 

2 komentāri:

  1. Mīļā mana, cik skaisti Tavi atradumi! Nezinu, vai Tu saņēmi manu epastu, bet Tavi kolosālie rotājumi rotā manu istabas koku. Visi draudzīgi un silti. Paldies! Milzīgs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sienāzis teiktu- nau ko ko (nav par ko)
      Bet Tev ar paldies par Milzīgo paldies. Smaidu līdz ausīm, ka patīk.
      Sākotnējā doma tāda arī bija- Tavam istabas kokam!

      Dzēst