trešdiena, 2014. gada 15. oktobris

Zelta Ēzelis Ījabs Krunciņš

Turpinot dzimšanas dienas tēmu, izgatavoju vienu spēli, kas vairāk gan izplatīta aiz mūsu valsts robežām. Proti- piespraud ēzelītim asti. Labākais šajā spēlē ir tas, ka iesaistīties tajā var jebkura vecuma spēlētājs. Un spēles pagatavošanai vajag tikai kartona gabalu, uz kura uzlīmēt vai uzzīmēt ēzeli bez astes. Man bija iespēja tikt pie izprintēta A3 lieluma ēzeļa. Astes es satamborēju no parastas pelēkas dzijas, un pielīmēju pie knopkām.


 
Un, ja no sākuma mans vīrietis domīgi vilka uzaci uz augšu, tad pēc spēles man tika mutisks atzinības raksts.
Nu re, reizēm nemaz nevajag daudz, lai būtu jautrība!
 
Ak, jā, te arī bilde ar uzvarētāj gardumiem un "paldiesparpiedalīšanos" monētiņa.
 
 
 

5 komentāri:

  1. Bērnu vidū šī spēle arī pie mums jau kļuvusi riktīgi populāra! Paula savā dzimšanas dienā lūdza šito spēli uzraut. a, man dumiķītei galīgi nedaleca, kas par ēzeli, kas par asti?? :D Nu neko - tēvs mākslinieks ņēma un zīmēja ēzeli, meklēja asti un spēle gatava! Riktīgi jautri bija! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, mums arī bērni spiegdami ņēmās un pavilka arī mūs, lielos, līdz :)

      Dzēst