pirmdiena, 2012. gada 10. decembris

Smukumu Izstāde- Tirdziņš Dundagā

Jau no novembra beigām Dundagā aplūkojama rokdarbu parāde un tirdziņš vienlaikus. No tuvākas un tālākas Dundagas apkaimes savus darbus savedušas rokdarbu mīļotājas un darinātājas. Pagājušo gadu piedalījos ar krustdūrienā izšūtām kartiņām. Šogad arī ir kartiņas, bet gada garumā ir tapuši vēl visādi skaistumi. Šī izstāde man ir kā tāds labs atskaites punkts sev pašai- cik tomēr daudz visa kā pa gadu ir bijis sadarīts. Protams, te ir tikai maza daļa no visa paveiktā, bet ne tā sliktākā.

Mans stendiņš ir jau patukšots no kartiņām un stīpu puķēm, pie dažām somām jau gozējas taurenis ar uzrakstu "rezervēts" . Paldies arī kādai foršai meitenei, kas man aizlienēja skaistu matu ērkuli uz kura uzskatāmi nodemonstrēt stīpu puķu skaistumu.
 
Ar saviem darbiem šogad startē arī mazās māsas. Jaunākā ar krellēm un auskariem, bet vidējā ar trīs skaistiem, košiem lakatiem. Bildē mana mazā māsa Mandiņa :) Mandiņ- nākamgad pa visu sienu , kā runājām? :D
 
Un šeit neliels ieskats izstādes darbos-
 
Smalkas sedziņas, koši paklāji, silti deķi un zeķes gan lielām kājām, gan pavisam mazām ķepiņām. Rakstaini cimdi ar!
 
Gleznas, kartiņas un adventes vainagi, šalles un tamborēti eņģelīši.
 
Smalku pērļu kartiņas, no kurām izstaroja ne tikai rūpība, bet arī liels mīļums.
 
Superīgas kūciņas!
 
Lakats gandrīz kā no vecmāmiņas pūralādes. Man viņš liekas jo īpaši sirdij tuvs, jo krāsu salikums atsauc atmiņā no bērnības epizodes ar tādas pat krāsas traukiem.

Tamborēti smukumtrauki. Man pašai sev gan gribētos tādu no lina diega tamborētu. Tādu dikti latvisku. Bet arī šie ir gana smuki :)
 
Ja esiet Dundagas pusē, aizcilpojiet līdz pilij, aplūkojiet savām acīm. Pabarojiet dvēseli, smelieties iedvesmu, varbūt vēl atradīsiet sev vai kādam tuvajam mīļu dāvanu.
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru